Bergenský denník: Deň 14+15

12. září 2015 v 21:55 | Mery |  Chlpaté historky
Mrzí ma, že som včera nestihla denník...okrem Pati to síce nikto nesleduje pravidelne, ale bola to súčasť aj mojej výzvy, písať aspoň 30dní pravidelne. Ale rozhodla som sa, že si tento krátky výpadok ospravedlním.
Prišla Lenka večer, bola som na nákup a tak som naozaj nestíhala.
Celkovo detailnejší zápis bude až v pondelok keď zase Lenka odíde, ale aspoň stručne.
Dnes sme si vyšlapali Ulriken, najvyšší vrch Bergenu. Moc vysoký síce nakoniec nie je, ale strmý výšlap po kameňoch dal zabrať. Ale keďže to nám nestačilo, vybrali sme sa hrebeňovkou na druhý známy vrch, Floyen. Na tabuli bolo síce písané, že trasa zaberie 4-5 hodín, ale...čo to je...15kilometrov v silnom vetre, sem tam po skalách, a všade samé nudné výhľady. Malebné chatky pri jazerách, ovečky, hory, v pozadí more...Celé Nórsko je vlastne strašné nudné.
A tak zajtra ideme konečne na fjord, konkrétne Sognejord. Zaplatili sme si pomerne drahý výlet loďou a vlakom, ale je to asi najlepšie riešenie, ako to stihnúť za jeden deň a nezablúdiť pritom.

Tak detaily neskôr :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.